29.9.2015

Ciao!

Noniin, täällä me nyt ollaan Paraticossa, pikkukylässä Milanon ja Venetsian välissä. Tai itseasiassa ollaan oltu jo 3 päivää, mutta nyt vasta on kunnolla aikaa aloittaa tänne kirjoittelu. Matka Italiaan alkoi 26. päivä perjantain ja lauantain välisenä yönä klo 3. Sitä edeltävä päivä meni oikeastaan vaan pakkaillessa ja Krissellä yo-kirjoituksissa. Lento meni hyvin Oonan lentopelosta huolimatta.

Kun saavuttiin perille, talksikuski oli odottamassa meitä (tai itseasiassa me odotettiin taksikuskia) Milanon lentokentältä Paraticoon. Matka kesti hotellille about tunnin. Hotellilta meidät opastettiin meidän omaan kämppään, joka on aivan mahtava! Löytyy 2 kerrosta ja makkaria, parvekkeita, kylpyamme ja kaikkea mitä vaan osaa kuvitella, paitsi peitot... Löytyy myös ihania ystäviä, hämähäkkejä (eli Tartareita), joita saa ekana päivänä pyydystellä hammastahnalla puoli tuntia.

Nähtiin toissapäivänä meidän vanhoja tuttuja Italiasta, Alessiaa ja Valeriaa, ja käytiin syömässä Valerian perheen luona hyvää ruokeaa. Käytiin illalla Palazzolon keskustassa yksillä, Krisselle ei Aperol Spritz oikeen maistunut, byäg.
Eilen oli ensimmäinen työpäivä hotel Ulivissa. Töitten jälkeen käytiin "shoppailemassa" Le Porte Franchessa, sieltä ei löytynyt muuta hyvää kuin halpoja meikkejä ja mäkkäri.
Aamulla herättiin aikaisin töihin ja päivä meni ihan hyvin! Myöhemmin käytiin Lidlissä ostamassa paljon halpeaa ruokeaa ja tehtiin kanasalattia. Ollaan vaan chillailtu loppuilta ja katsotaan mitä keksitään (eli katotaan telkusta italiankielistä Mtv:tä).
Ollaa molemmat ekaa kertaa Italiassa ja ekaa kertaa kirjotellaa blogia ja kuvia räpsitään puhelimella, joten ei suositella lukemaan meiän tulevia postauksia.